26 august 2013

Bla, bla, blaaah....og motion



























Skulle sgu kæmpe lidt for at komme ud af sengen i morges.. Og søde Gabriella fra min klasse fik mig overtalt til ikke at tage hjem igen, da jeg havde været i skole de første to timer.. 

Da jeg fik fri og kom hjem, var døren åben og Tvilling Mie ventede på mig.. Vi skulle nemlig op og træne have lagt træningsprogram. Vi nåede begge to lige at falde i søvn, før alarmen ringede og vi skulle afsted.. for man skal da altid lige tage en morfar, hvis man får muligheden, ikke? Vi orkede vidst begge to ikke at skulle afsted, men det kom vi heldigvis..

Jeg havde en plan om, at jeg ville løbe 5 minutter igen, lige som sidst jeg var deroppe.. Men 3 minutter var også helt ok.. Og så kunne jeg sgu løbe i 6 minutter ;) Tror faktisk godt jeg kunne have løbet i 7 minutter, men vi skulle kun lige varme op i 10 minutter inden programlægningen, så jeg nåede ikke mere.. (starter jo altid med at gå.. i dag gik jeg i 3 minutter og fik pusten i det sidste minut..)

Jeg følte mig faktisk ikke engang lige så stolt, som jeg gjorde sidste gang... men jeg har aldrig før løbet i 6 minutter i træk, så jeg burde jo være stolt.. Og neeeej, jeg ved da godt, at det ikke lyder af meget, men det er det jo for mig! Jeg har sgu aldrig bare kunne løbe.. Min kondi har altid været for dårlig.. Men nu er jeg godt igang med at træne mig op til at kunne løbe i 30 minutter uden gå-pauser..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar