26 juli 2013

Vlog fail


Jeg har siddet og lavet en video til jer om det make-up jeg har købt fra e.l.f. og ved i hvad.. Der er næsten ingen lyd på! ..må finde på noget andet.. Jeg har jo faktisk lovet, at fortælle noget mere om det.. Men nu må jeg se om jeg når at få lavet en ny video, som forhåbentlig virker, som den skal, inden jeg tager på ferie!


Og hallo, hvor er det grænseoverskridende med de videoer! Puha.. Men når Tvilling Mie og alle andre kan...hvorfor skulle jeg så ikke også kunne? ;) Hvis ellers det gider at virke, som det skal..

I aften kommer Kæreste Morten.. Jeg tror måske lige vi skal op til byen og høre De Glade Sømænd.. De spiller i aften, når festugen starter her i Nykøbing.. Jeg har aldrig set dem live, men deres musik er der jo meget godt gang i :) Så det kunne være hyggeligt at tage derop i aften sammen med Morten..

I morgen skal jeg med Mie og Veninde Camilla til Grøn Koncert i Næstved og det bliver GODT vejr! (Det skal det)..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar