19 juli 2013

Træning og strandhygge






























Tvilling Mie og jeg droppede lidt træningen i går, fordi vi hellere ville på stranden.... men Mie sagde jo alligevel, at vi burde tage op og træne, nu når jeg var så sej ikke at spise noget is.. Så vi kom afsted og jeg var bare skide sej! Løbeplanen sagde, at jeg skulle løbe 2 x 4 minutter og selvom jeg troede mine ben skulle falde af, så fulgte jeg planen! ...og jeg svedte som et svin, men jeg fucking gjorde det! Og jeg er pisse stolt af mig selv.. Og altså jeg ved jo godt, at 4 minutters løb (x2) måske ikke lyder af meget, men det er det altså for mig! Det har jeg aldrig kunne før! ...og jeg har samtidig aldrig været så tyk før.. så er jeg jo faktisk dobbelt så sej! ;)

I dag er jeg ret tidligt oppe! Jeg skal nemlig på stranden med Tvilling Mie og Kusine Rikke! Vi cykler klokken 9 og jeg skal jo lige lave lidt lækkert mad vi kan spise mens vi ligger og tager sol ;) ..jeg ved det godt! Jeg er pisse lækker på billedet! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar