22 juli 2013

Træning fra morgenstunden

Jeg drømmer om en flad mave.. og om lidt er det ikke længere min drøm, men min virkelighed! ;)






































Godmorgen dejlige læsere! Så ringede vækkeuret og det er bare med at komme ud af sengen og op og træne! ...Zzzzz... Jeg gik i seng omkring klokken 23 mener jeg (det holdt jeg ikke lige øje med) og vågnede klokken lidt i 2 - lå vågen i flere timer og blev vækket igen klokken 8:30.. Zzz.. vågner vel på løbebåndet? Ellers flyver jeg bare af og smatter ud på væggen bagved..

Jeg skal snakke med en ernærings- og sundhedskonsulent oppe i fitness i dag.. Spændende! ;) Hun skal hjælpe mig med, hvordan jeg kommer bedst igennem mit vægttab :)

Jeg må hellere se at komme igang.. Jeg skal afsted om 20 minutter og mit røræg laver jo ikke sig selv ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar