22 juli 2013

Træning, dukkert og sushi











































I dag har jeg snakket med en ernærings- og sundhedskonsulent oppe i fitness.. Hun fortalte, at det er rigtig godt, at jeg husker at styrketræne, så jeg får opbygget mere muskelmasse, som sætter min forbrænding op og dermed sætter gang i fedtforbrændingen! Jeg skal stadig lave cardio, men ikke noget vildt.. Så dét jeg allerede gør nu er helt perfekt! :) Det er jo dejligt, at få at vide.. Og så fik vi aftalt, at Tvilling Mie og jeg skal have lavet træningsprogram på torsdag.. Det bliver godt at få helt styr på, hvilke øvelser vi hver især skal lave, for at opnå vores ønsker.. :)

Og ja, der var lige et billede af mig og mit hår, som har fået flere lyse striber! Blev altså virkelig forelsket i Mie Quists fine hår på hendes BLOG.. Åh suk, jeg kom helt til at savne mit (egentlig ret grimme) lyse hår! Og Mie har jo fået lavet striber og flere striber, så jeg tænkte, at det skulle jeg da lige prøve! Man kan jo altid farve det over, hvis det bliver grimt.. Og wupti.. 2 gange striber med hjælp fra Tvilling Mie og Kusine Rikke og nu er jeg igen lyshåret.. Denne gang meget pænere end sidst, hvis jeg selv skal sige det.. ;) Det kan godt være, det måske får en tur mere, det har jeg ikke helt besluttet endnu, men det skal i hvert fald have noget fugt! Så i morgen triller jeg en tur i Matas og går på jagt efter noget fugt til det tørre hø.. For ja, ens hår bliver altså virkelig tørt af sådan en gang lyse striber! Knas knas..

Og min eftermiddag og aften har jeg brugt sammen med min dejlige kæreste, Morten! Vi kørte en tur på stranden og fik en dukkert.. Aaaaah, det var virkelig lækkert! (Så snart vi var kommet lidt ud i vandet væk fra sten, vandmænd og tang).. Morten gik hurtigt op igen, men jeg lå lige og plaskede lidt rundt.. Nu var jeg jo endelig kommet i vandet og dét sker altså ikke så tit! Jeg plejer kun at komme i, når der kommer alger, for ellers er det for koldt... ;b
Bagefter kørte vi på kineseren, hvor jeg fik sushi og han fik buffet.. Ih, det har været en skøn dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar