01 juli 2013

SOMETHING NEW


















































Det er mange år siden jeg sidst har handlet på Trendsales, men jeg har jævnligt kigget forbi siden.. I sidste uge fandt jeg så endelig dét jeg har ledt efter SÅ længe.. ;) Og i dag modtog jeg det.. Det gjorde lige dagen så meget bedre ;)

For ja.. min dag startede ikke særlig godt.. Depressionen stak sit store fede ansigt frem og jeg lå bare i fosterstilling i min seng og græd og græd i morges.. Måtte ringe til min praktikplads og sige, at jeg først kom senere, for jeg kunne da bare slet ikke hænge sammen i morges.. Heldigvis er der meget få af de dage og det var kun 2. gang på 5 uger.. Jeg kan mærke det går fremad og jeg skal også op og give den lidt gas i fitness, så jeg kan sparke depressionen langt væk! Jeg kan virkelig mærke at det hjælper med motion.. Næste skridt er, at maden også skal blive bedre.. Jeg skal have flere grøntsager.. ;)

I aften kommer dejlige Morten.. tror bare vi skal hygge.. ikke noget vildt.. Men jeg glæder mig rigtig meget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar