10 juli 2013

Prioritizing

Inspiration fra Tumblr



















Jeg har et par punkter på listen over planer for i dag.. Først skal jeg besøge min kommende praktikplads.. Bagefter havde jeg tænkt mig lige at tage forbi min gamle praktikplads med en kage og sige tak for de 2 uger jeg fik lov at være hos dem.. Når jeg har været dér, skal jeg med Tvilling Mie op og træne og så kan jeg nok lige nå toget op til Kæreste Morten, som henter mig ved toget 15:30 inden han henter sin datter, Anna..


Føler somme tider godt lidt, at mine planer kan overvælde mig lidt.. Jeg ved godt, det ikke er vildt mange ting jeg skal nå, men jeg bliver stadig nødt til at tænke over, ikke at fylde mine dage alt for meget op med planer og aftaler.. For pludselig kan læsset vælte og så orker jeg slet ingen ting.. Heldigvis har Morten sagt, at jeg bare skal skrive, hvis jeg ikke kommer alligevel og det er rigtig sødt af ham, for så får jeg i hvert fald ikke dårlig samvittighed, hvis jeg alligevel ikke kan overskue det hele og bare gerne vil hjem efter træning..


Man kan jo ikke altid nå alt dét man gerne vil.. Og jeg bliver altså nødt til nogle gange at prioritere.. Min psykolog har også rådet mig til, ikke at booke min kalender fuldstændigt.. Det bliver for uoverskueligt for mig.. Især nu her mens jeg stadig er på vej op efter depressionen.. Og når jeg skal til at gå til eksamen.. 


Jeg har allerede fortalt Morten, at jeg ikke skal have nogle som helst andre planer omkring eksamen, end bare at koncentrere mig om dén.. Og det kan han heldigvis godt se fornuften i.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar