04 juli 2013

ON MY WISHLIST



































Jeg har fundet disse 3 produkter på siden Hair4all, som jeg ønsker mig til min fødselsdag.. Og jeg skal jo nok snart se at finde på nogle ønsker, for jeg har fødselsdag om præcis 1 måned.. ;) 

Jeg har ikke særlig mange ønsker endnu.. eller faktisk kommer jeg i tanke om et par ting i skrivende stund.. Jeg må hellere lave en liste!

  • Hårtørre
  • GHD glattejern
  • Lave, hvide Converse Allstar (str. 39)

Mon ikke jeg når at komme i tanke om lidt mere i løbet af denne måned!? ;) Ellers kommer det først dagen efter min fødselsdag..? Lige nu håber jeg faktisk slet ikke, at jeg er hjemme på min fødselsdag, for Kæreste Morten har luftet idéen om en afbudsrejse fra 2. - 9. august.. Og dét er jo også en perfekt gave til mig! ;D Jeg glæder mig allerede, selvom det ikke engang er sikkert vi kommer afsted.. Men jeg håber det bare så meget ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar