17 juli 2013

Om at føle sig tynd











































Jeg spiste en Nupobar da jeg stod op.. og senere mødtes jeg med Tvilling Mie.. Vi skulle lige op til byen og ordne et par småting.. Og mens vi gik dér - op gennem byen, så synes jeg altså, at jeg følte mig tyndere... Det var godt nok en underlig følelse.. Det var helt underligt, at føle sig mindre end man plejer at føle sig.. Og jo det var jo helt vildt lækkert! Jeg ved ikke, om jeg synes der er nogen forskel, når jeg kigger mig i spejlet.. Men fuck det.. Jeg kunne MÆRKE det..

Da vi havde været oppe i byen, gik jeg over på banen, for jeg skulle med toget og hjem til Kæreste Morten, som skulle have Anna i et par timer i dag.. På banen købte jeg en sandwich med æg og en faxe kondi free.. Var lige ved at få dårlig samvittighed over at skulle ødelægge den dér fantastiske følelse af tyndhed... Men jeg skal jo have mad! Så dén tanke skubbede jeg hurtigt væk igen..

Og det har bare været en hyggelig eftermiddag og aften sammen med Morten og Anna, selvom Anna er begyndt at ville bestemme alting selv.. ;) "Kom Anna, vi skal ind" -NEJ.... "Jo....?".. Ej hun er jo stadig helt vildt dejlig! :) Og aftensmaden bestod, som i kan se på billedet, af tomat og mozzerella og tunfrikadeller á la Mie.. ;) Det er Mie der har fundet opskriften.. Og de er altså super lækre! Og sunde! Jeg spiste 2 frikadeller og lidt tomat/mozzerella.. :) Og jeg er mæt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar