23 juli 2013

Om 1 uge






































Tænk engang at jeg allerede skal på ferie om 1 uge! Tiden går godt nok bare stærkt.. (nej det bliver nok ikke lige så eksklusivt, som på billedet, men who cares!) Jeg glæder mig helt sindssygt meget til at bruge en hel uge med min fantastiske kæreste - bare os to.. Det bliver bare perfekt! :) Jeg skal nok også snart begynde at pakke.. Hvad skal jeg dog tage med.. Puha.. Solcreme! hehe.. Måske skulle jeg lave mig en huskeliste..

Det er 8 år siden jeg var sydpå sidst.. Dengang var jeg på Mallorca med min daværende kæreste og en masse venner.. Denne gang bliver det bare min kæreste og jeg.. Ej, iiih hvor jeg glæder mig.. 

I starten, da Morten luftede idéen om at tage på ferie, var jeg helt vild, mens Morten blev ved med at sige, at nu måtte jeg altså ikke glæde mig for meget, for hvis nu vi ikke fandt en ferie.. Nu er det mig der er lidt tilbageholdende og ham, der forsikrer mig om, at vi nok skal finde en god afbudsrejse..

Det er da godt jeg har fornyet mit pas.. Det gamle udløb i 2008.. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar