01 juli 2013

NEW IN

















































Her er mit seneste køb.. Mine nye stiletter.. købt på Trendsales til 150 kroner inklusiv porto.. Lykke! ;) Det er virkelig billigt for et par yndlingsstiletter! Og man kan ikke engang se at de har været brugt! De havde vidst også kun været brugt en enkelt aften.. Jamen altså! Og jeg har bare ledt efter sådan et par siden min X smed mine højt elskede sølvstiletter ud fordi han ville rydde op og han så at hæl-dutterne var slidt helt ned... Tak for lort... de kan jo skiftes! Farvel yndlingsstiletter.. farvel 700 kroner... Surt! Har aldrig tilgivet ham! :b
Men nu fandt jeg endelig et par, der minder om dem jeg havde engang.. Jeg elsker dem allerede.. og så kostede de nærmest ingenting! ;)

Jeg er glad for jeg tog med Tvilling Mie hjem til Veninde Camilla.. Morten aflyste nemlig.. godt jeg ikke bare var derhjemme og ventede på ham.. :/ Kunne godt lige ha brugt et kram, for sikke en dag.. Men havde en super hyggeligt aften med Mie og Camilla :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar