19 juli 2013

New in fra e.l.f.











































For et par uger siden skrev min dejlige Veninde Majbritt til mig, at der var 50% på alt inde på eyeslipsface's webshop.. Og det skulle jeg da helt sikkert benytte mig af! ;) Jeg modtog alle lækkerierne i går.. og jeg har også allerede prøvet det hele.. Min umiddelbare reaktion er dog, at jeg er en lille smule skuffet.. men hvad kan jeg egentlig også lige tillade mig at forvente, af noget der er SÅ billigt.. Tror bare det var fordi jeg blev så glad for de ting jeg bestilte derfra sidst..? 

Jeg har bestilt:

  • Mascara
  • Eye brow kit
  • Lip balm
  • Mineral foundation - SPF15
  • Pink blush
  • Contouring blush & bronzing cream
  • Total face brush
  • Lip gloss - SPF15

Måske er det bare børsten jeg er utilfreds med.. Jeg skal nok lige se det hele lidt an, før jeg giver en ordenlig bedømmelse af det.. Men det var i hvert fald billigt! :) Jeg gav lige under 150 kroner for det hele inkl. forsendelse.. Så var der godt nok lige lidt knas med afsendelsen, så der er gået 2½ uge fra jeg bestilte det til jeg modtog det med posten.. Jeg vil lige prøve make up'en de kommende par dage og se, hvad jeg synes :)

1 kommentar:

  1. Jeg vil rigtig gerne høre om det brow kit der. Har nemlig selv overvejet det nogle gange, men har endnu ikke fået købt.

    SvarSlet