11 juli 2013

Når der skal ske noget nyt



Det er super dejligt at have sommerferie, især når vejret er så lækkert! Og jeg kan sove til jeg vågner, uden et vækkeur, der med livet som indsats, lystigt bipper derud af.. Og hvad har jeg egentlig at klage over?

Dagen i dag byder på træning (for det var der ikke meget af i går).. Så det er første punkt på dagens liste over ting jeg skal.. Og det bliver godt! ;) Jeg har fået helt styr på løbeplanen, som i dag lyder:
 4 minutters rask gang
3 minutters løb i roligt tempo
4 minutters rask gang
3 minutters løb i roligt tempo
1 minuts rask gang

Og nej det lyder nok ikke specielt hårdt, men når man som mig er i så dårlig form, at en tur op ad trapperne er hårdt, så kan i jo nok regne ud, at jeg efter sådan en omgang er ildrød i krødderen OG ikke kan få vejret, mens sveden pisker af mig.. Og Tvilling Mie.. der er ikke en eneste svedperle og hendes ansigtskulør afslører intet!
"Årh, Charlotte, du er helt rød i hovedet.." ..og jeg pruster bare som svar, mens jeg beder en bøn til at min kondi snart bliver en smule bedre..

Og ja, som i nok kan se, så har jeg lavet lidt om på designet her på bloggen.. Der skal virkelig bare ske noget nyt.. Gad vide om det er fordi jeg selv kan mærke, at der er en forandring på vej? (Og nej jeg mener ikke noget vildt.. bare mere en personlig forandring..) -at jeg er begyndt at tage min træning mere seriøst end jeg har gjort i flere år.. jeg vil det virkelig.. og jeg vil bare SÅ gerne snart have der sker noget på vægten.. (eller i spejlet).. Og der var jo allerede sket noget efter den første måned, hvor fedtprocenten var faldet.. Helt fantastisk! ;) Så det går den rigtige vej nu.. Og det er FEDT!

Det er jo ret dejligt, at få at vide, at ens mave ser mindre ud, også selvom man virkelig ikke selv kan se det! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar