15 juli 2013

Når dagen bare skal overstås

I dag har bare været én af de dage, jeg helst ville rive ud ad kalenderen.. Følte at alt bare kunne være fuldstændig ligegyldigt.. Jeg orkede intet andet, end bare at ligge i min seng under min dyne.. Dagen skulle bare overstås! Heldigvis kom Morten senere og fik lokket mig med ud at spise.. Det var alligevel godt at komme lidt ud og han kan altså bare ét eller andet, der løfter mit humør! Han er så fantastisk!
Og så kom han faktisk lige på cykel.. Han har næsten cyklet 40 km bare for at se mig.. OG han skulle hjem igen! Han er fandme sej!

Men ja.. jeg kom jo ikke afsted til træning i dag, selvom Tvilling Mie virkelig prøvede at overtale mig.. Der er bare intet der virker, når jeg har det sådan her.. Jeg har bare lyst til at gemme mig langt ned under dynen og sove dagen væk.. Heldigvis er de dage sjældne nu.. Og jeg er også sikker på, at dagen i morgen bliver meget bedre! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar