19 juli 2013

Nail art













































Det var da egentlig ikke strandvejr i dag, så Tvilling Mie, Kusine Rikke og jeg hygger bare hjemme hos Mie.. Jeg laver negle på Rikke og hun har farvet striber i mit hår.. Jeg sidder og venter på, at farven skal skylles ud :) 

Jeg kan ikke huske, hvor jeg fandt min inspiration til at lave disse negle.. Det er ikke så svært.. Man skal bruge 2 eller 3 forskellige farver og noget klisterbånd.. ;) Jeg har lagt en nude farve først, der efter en pink og tilsidst en hvid..

I aften holder Rikke noget bål-hygge hjemme i sin have.. Det bliver bare super hyggeligt! :) Senere skal jeg hjem til Kæreste Morten og have lidt kæreste-tid og bare slappe af inden turen igen går op til træningscenteret i morgen formiddag, sammen med Morten og Mie :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar