12 juli 2013

Jeg ved, jeg er blevet for tyk, når...


  • jeg ikke længere kan gå i kjole uden at brænde inderlårene af
  • min mave rammer lårerne, når jeg cykler
  • det pludselig giver sved på panden, at gå op ad trapperne
  • min buksekant ruller ned under mave-dellen
  • jeg har deller på ryggen, når jeg står op
  • jeg begynder at svede af at GÅ
  • jeg ikke længere kan passe tøjet i H&M's Divided afdeling
  • jeg ikke længere kan have stiletter på uden at DØ af smerte
  • min søster ser mig i undertøj og ligner en der har set et lig
  • min interesse for mode falder - kan jo ikke passe tøjet alligevel
  • jeg skal finde undertøj + bikini i Change, fordi H&M's ikke længere passer
  • min gravide veninde siger, at jeg også ligner en der er gravid...

2 kommentarer:

  1. Okay hvis den sige med gravid er sand så det altså virkelig ondt...

    Ang. Change, så har de nogen gange pænere undertøj end h&m. Jeg har aldrig været god til undertøj fra h&m, heller ikke da jeg var tynd. Havde stadig for store forlygter. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, det var slet ikke ondt ment.. altså dét med gravidmaven.. Men det passede altså ;) Og jeg tog det ikke som at hun sagde det for at være tarvelig! Men det var jo virkelig slemt!! Og kunne også sagtens selv se det.. Jeg elsker min veninde og jeg ved hun siger sandheden til mig også selvom det er ufedt.. Men det er sandheden og den er altid bedst :)

      Jeg kunne sagtens købe søde bh'er i H&M... engang.. og så er de jo dejlig billige :)Og savner nok lidt bare at kunne gå ind og finde alle de sødeste og vide, at de er i min størrelse.. selvom jeg nok med et vægttab kan se frem til at skulle bruge mere støtte af en bh.. så ved ikke, hvor realistisk det er, at ville kunne finde bhøer i H&M i fremtiden?? :p men det tager jeg til dén tid!

      Slet