07 juli 2013

FOUR WEEKS FROM NOW







































Min dejlige kæreste har inviteret mig på ferie.. (måske).. Vi skal se, om vi kan finde en afbudsrejse i uge 32.. og jeg håber selvfølgelig vi finder én.. Og jeg glæder mig allerede! Jeg har kun været sydpå én gang før, og det er 8 år siden! Så jeg håber altså vi kan finde en rejse, der ikke er alt for dyr.. :) 

Jeg har haft en dejlig weekend med Kæreste Morten og hans datter Anna, Tvilling Mie og Mor&Far.. I går kom Morten og hentede mig sammen med Anna, så hentede vi Mie og kørte en tur hjem til mine forældre.. Super hyggeligt! Anna var helt tosset med at blive skubbet rundt i min fars trillebør! Senere, da vi havde afleveret Anna hos bedsteforældrene, tog jeg med Morten hjem.. Vi har bare hygget resten af weekenden.. Cyklet hyggetur (9 km), spillet stratego og spist is..

Og nu holder jeg jo ferie, men det betyder ikke, at jeg holder pause med træningen! Og OMG der er altså KUN 1 måned til jeg skal vise mig i bikini... Får helt ondt i maven bare ved tanken... Så bliver sgu nødt til at få givet den noget gas oppe i fitness!! Puuuha..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar