16 juli 2013

Forandringer






































Min dag i går var ikke den bedste.. Altså det hjalp jo, da Kæreste Morten kom ind ad døren (med sin cykel på slæb! Tænk, at han cyklede hele vejen ned til mig.... OG hjem igen.. 75 km bare for at se mig et par timer...).. Nåh, men ja.. det hjalp lidt på humøret og han fik endda lokket mig med ud at spise! Han er virkelig bare det bedste, der er sket i mit liv! 

Nåh, men dagen i dag er allerede meget bedre end dagen i går.. Jeg kunne mærke det allerede, da jeg slog øjnene op i formiddags! Ja, man sover vel længe i sin ferie ;) Og jeg kan virkelig igen mærke, at noget fantastisk er ved at ske.. med mig, med mit liv, med min krop!

Jeg er positiv og jeg tror virkelig på, at alt er ved at ændre sig til noget meget bedre! Jeg vil have min rigtige krop tilbage igen og det er ved at ske, jeg kan mærke det.. Mere end nogensinde før.. Og jeg fokuserer meget på, hvordan min fremtid ser ud.. Hvordan JEG ser ud.. For jeg er sikker på, at hvis jeg fokuserer på dét jeg gerne vil have, så er det også dét jeg får! 

Og jeg er sikker på, at med min egen personlige ændring, så ændrer bloggen sig også.. Og jeg ved bare at alt bliver bedre! At det allerede er igang med at ske!

Og selvfølgelig kan der komme off-dage, som dagen i går.. Og det er helt ok, for jeg ved også, at det ikke varer ved.. Jeg ved at der kommer en ny frisk dag, hvor alt igen er godt..

Less crap - more fashion!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar