29 juli 2013

Fødselsdag og gaver




















































I dag har jeg fejret fødselsdag sammen med Tvilling Mie.. Vi startede dagen med rundstykker og gaver.. Jeg fik først en lille gave.. En for-sjov-gave - en make-up pung med en mops uden på, fordi jeg elsker de små tykke hunde ;) Og så fik jeg også dén bog jeg har ønsket mig i flere år! Nemlig Fashion af Charlotte Seeling! :D Jaaa!

Senere tog vi op for at træne.. Vi fik lagt program i sidste uge og det skulle vi så hente i dag og træne efter.. Desværre var det ikke blevet lavet, så det må vi vente med. Heldigvis kunne vi nogenlunde huske de øvelser og maskiner vi skulle bruge..

Senere kom Kæreste Morten og vores forældre.. Vi skulle ud og spise og bagefter var der lagkage.. Men først - GAVER! ;) Jeg fik 2x Converse, men det ene par var alligevel ½ størrelse for store, så de skal byttes.. Det par jeg beholder, og som passer, fik jeg af Morten :) Jeg fik også en hårtørre af mine forældre.. :) Alle sammen ting jeg har ønsket mig, så det var nogle super gode gaver!

Jeg viser resten af gaverne i morgen.. Her er ret mørkt nu og skal også bare på hovedet i seng, så tager flere billeder i morgen :)

Countdown til Rhodos: 3 dage! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar