21 juli 2013

Ej, gjorde jeg virkelig lige dét












































I dag havde jeg faktisk en top på, som jeg ikke kunne drømme om at iføre mig for bare 1 måned siden! I kender den godt.. Det er den sorte strop top fra H&M til 50 kroner.. Jeg har ALTID en løs t-shirt ud over.. Men ikke i dag.. Og det var jo fordi jeg følte mig tynd! :D Jaaaa! ..og jeg har da også tabt mig på maven! ..det er helt underligt, at jeg følte mig godt tilpas.. Det er alligevel et par år siden jeg følte, at jeg kunne være bekendt, at vise mig sådan i offentligheden! ..hvor er det dog fantastisk! Og det kan da godt være, at jeg stadig har mave.. men det hele handler jo om, hvordan man har det og ikke om, hvordan man ser ud.. Hurra for mig og min tyndhedsfølelse! ...er der noget der hedder dét? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar