11 juli 2013

Det føles nærmest som tortur































En reminder til mig selv om, hvorfor jeg lige nu bliver siddende og IKKE smutter i Netto.... Billedet må være 4 år gammelt nu.. Og nej, dengang var jeg heller ikke tilfreds med min krop.. Vægten lå omkring 64kg.. Men hvorfor er man så blind? Jeg var jo mega flot! Helt perfekt.. 
Og nøj, hvor det nærmest føles som ren tortur, at jeg nægter mig selv alle de over-lækre (mega klamme, usunde ting), som jeg har lyst til lige nu!!
Og så kigger jeg på billedet af "den perfekte udgave af mig".. min egen personlige reminder på, hvorfor jeg stadig sidder her... 

5 kommentarer:

  1. En god fotograf der har taget billederne!

    SvarSlet
  2. Charlotte, noget der virker for mig og okay, måske lyder det dumt.
    Men jeg har et billede på mit køleskab, hvor jeg ser værst ud og hvor jeg virkelig bare synes jeg er virkelig grim.

    Jeg er stadig ikke tilfreds med mit udseende i spejlet, men det er bedre end det billede jeg har på mit køleskab.

    Kunne være det også kunne hjælpe dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne være jeg skulle prøve? :) Har bare fået ind i hovedet, at jeg skal fokusere på dét jeg gerne vil have og ikke det jeg ikke vil have.. Men måske kunne det være motivation, at sådan skal jeg i hvert fald IKKE se ud? :)

      Slet
    2. Ja måske virker det for dig at have et godt billede (Hvilket det er) som inspiration
      til hvordan du vil se ud. Jeg har bare haft mere held med hvordan jeg ikke vil se ud.

      Slet