30 juli 2013

Det fik jeg i gave





















































Af min dejlige kæreste, Morten, fik jeg et par hvide Converse, lige dem jeg havde ønsket mig ;) Og så giver han jo også rejsen til Rhodos! Og jeg glæder mig SÅ meget! Havde mine Converse på i dag og aw min lilletå.. De skal altså lige gåes til, men jeg tager dem altså ikke med på ferien, hvornår skulle jeg lige tage dem på nede i den varme? ;)

Af Tvilling Mie fik jeg bogen Fashion, som jeg har ønsket mig rigtig længe. Den er kæmpe stor og virkelig tung, så selvom jeg har lyst, tager jeg heller ikke den med på ferien ;) Jeg har allerede bladret hele bogen igennem og læst lidt rundt omkring, men den glæder jeg mig helt sikkert til at kigge mere i.. :)

Af mine forældre fik jeg også et par Converse (ja, det er jo lige dét med at aftale, hvem der køber hvad ;) hehe).. De gav mig også en hårtørre. Også lige hvad jeg havde ønsket mig! :)

Og så ved jeg ikke, hvad der er med de dér for-sjov-gaver.. Af Mie fik jeg en make-up pung med en mops på og af mine forældre fik jeg en opvaskebørste, der forestiller en dame i leo-kjole.. Men det er da nogle søde gaver ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar