21 juli 2013

Der skide skægt i Bonbonland















































Hvor er det egentlig åndssvagt, at de ikke længere siger dét i reklamerne.. Nu siger de bare: "...skægt i Bonbonland" ..

Jeg har haft en dejlig weekend sammen med min fantastiske kæreste! Jeg tog hjem til ham fredag aften. Lørdag formiddag kørte vi til Nykøbing for at træne. Morten købte et klippekort til mit fitnesscenter, så han kan komme med op og træne nogle af dagene. 


Jeg havde glemt at tjekke min løbeplan, så jeg tænkte, at den nok så nogenlunde således ud: gå 3, løb 5, gå 2, løb 4, gå 2. Jeg kunne dog kun løbe 2 minutter tilsidst og ikke 4.. Men jeg har lige tjekket og skulle slet ikke løbe 5 minutter, men 4 minutter.. Så jeg er lidt foran ;)


Vi blev også vejet igen og det går altså bare helt den rigtige vej! Min fedtprocent falder.. For 1½ måneds tid siden var den 39,3% og i går var den på 38,3%! ;) Jeg er sgu lidt stolt af mig selv.. Og i formiddags, da jeg kiggede mig i spejlet, synes jeg altså også næsten min mave var skrumpet helt ind ;)


Resten af lørdagen blev brugt på et tæppe ude i haven hos Morten, hvor vi spillede Trivial Pursuit ;) HAN vandt! Jeg har vundet over ham lidt for mange gange efterhånden, så det var vidst på tide.. ;)


I dag tog vi i Bonbonland! Ret spontant faktisk.. Men det var bare rigtig hyggeligt! Jeg har virkelig haft en dejlig dag! :) Der er også sket virkelig meget siden jeg var dér sidst.. Jeg tror jeg var omkring 5 år... Dengang var der bare græs under mågen, som man cykler rundt i oppe i luften.. Man kan ikke længere lave sin egen slikkepind og man kan heller ikke cykle rundt i ænderne.. Men Bæver rafting er sjovt.. Og den dér skildpadde.. (Man skal nok have været dér...)

1 kommentar:

  1. Kan man ikke lave sin egen slikkepind!? Det var da det bedste kan jeg huske.

    SvarSlet