13 juli 2013

Den fornuftige morgenmad














































Jeg har sovet hos Tvilling Mie og vågnede allerede omkring klokken 8.. Det er altså tidligt, når jeg har ferie OG det er lørdag! Jeg ventede til Mies vækkeur vækkede hende 9:30 og så gik jeg ud og lavede morgenmad.. Mmmm røræg.. eller.. Ja, det er altså nok ikke lige yndlings.. og slet ikke sjovt at sidde og spise, når Mie lige har sagt: "Jeg har da rundstykker i fryseren!" .....NEJ! ..men vi fik spist og NU skal vi op og træne! ;)

Dagens løbetræning lyder:
3 minutters rask gang
3 minutters løb i roligt tempo
3 minutters rask gang
3 minutters løb i roligt tempo
1 minuts rask gang

Jeg er begyndt at glæde mig til, når vi skal op og træne.. Før var det altså lidt en sur pligt, men nu er jeg mere motiveret.. Jeg kan virkelig mærke fremskridt og det er fedt! :) Gad vide om det endelig skal lykkes mig, det her vægttab?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar