30 juli 2013

Damn you, squats!






























Det kan godt være, at jeg gerne vil have en pæn numse, men lige nu ville jeg ønske, at jeg ikke havde lavet 4x12 squats til træning i går! Og slet ikke de sidste 12 med vægtstang... Mit venstre lår er gået i strejke og koma på samme tid og nægter at sammenarbejde med resten af min krop - så jeg kan bare ikke gå normalt i dag! (eller i går oppe i centeret lige efter den sidste øvelse, hvor jeg nærmest skreg af smerte, fordi jeg fik krampe i låret, og de andre (2 fyre, der stod og trænede bøffer) grinede af mig...... aw sgudaaa!

Men ak ja, hvad gør man ikke for at blive bare en lille smule lækker.....? Jeg tror også bare jeg dropper den vægtstand..? For altså helt ærligt ikke.. så skal jeg altså ikke have sådan en kæmperøv...? Jeg synes lige pt, at den er rigeligt stor! Okay okay skal jo også lige tabe mig noget mere, men altså.. Når man søger på Google kommer der bare nogle ret...mindre kønne eksempler på (efter min mening) alt for store numser.... det er ikke lige dét jeg er ude efter, men heldigvis går det jo slet ikke så stærkt ;)

Og hvad sker der lige for at vågne klokken 4 om morgenen - sulten og ude af stand til at falde i søvn igen.. før nu.. Klokken er snart 6:30.. og nu er jeg træt.. Så mon ikke lige jeg skulle tage mig en lille lur.. ;) Man har vel ferie..

2 kommentarer:

  1. Hahaha. Ej hvor nedern! Jeg laver oftest 50 squats om dagen, bare med håndvægte i hænderne; Ikke for let, ikke for hårdt. Kan anbefales! Når du altså lige har holdt lidt pause og dit lår har tænkt sig at vende tilbage fra de døde. Jeg har seriøst fået en bedre røv siden jeg startede. Og den er ikke blevet større, bare fastere og mere "rund" aka røvformet. Hahah.

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha ja.. og nu er låret i bedring, men nu er det min venstre arm.. lige oven i bøffen du ved.. hvad fanden hedder den??? Well, så nu kan jeg ikke bære noget med den arm... Jeg tror simpelthen det er hele min venstre side, der har aftalt at strejke på skift!... ret uproffesionelt! ...øv..
      Og åh, hvor er jeg glad for, at man ikke får sådan en mega ass... :D ej sorry! :( Men jeg kan bare godt lide sådan en lille fin én....

      Slet