24 juli 2013

Countdown til Rhodos - 8 dage



























I går bestilte Kæreste Morten og jeg vores ferie! ;D Vi skal til Rhodos om 8 dage og jeg glæder mig helt VILDT meget! Jeg glæder mig til palmerne og varmen og at være sammen med Morten i en hel uge, bare os to.. Jeg glæder mig til solen og poolen.. Morten skal jo bare ligge i skyggen med sokker på ;) haha.. Jeg ved altså ikke, hvad det er med Morten og hans fødder..? Han har bare ALTID sokker på.. Mon han kan lokkes til at tage dem af, når vi kommer på ferie? ;) Han kunne godt bruge lidt solskin på de blege tæer..

Vi rejser torsdag d. 1. august tidligt om morgenen.. Puha.. Og jeg falder sikkert i søvn i flyet.. Det tager omkring 3½ time at komme derned..

Gad vide om jeg husker alt det jeg skal have med.. Godt jeg er gået igang med en huskeliste! Nu skal jeg bare huske at låne en kuffert af mine forældre, som vi skal hjem og grille hos i aften! ;) Ellers kommer jeg da ikke langt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar