12 juli 2013

Chilling






































Tvilling Mie og jeg fik klaret træningen i går, og vi føler os skide seje, at vi gjorde det! Tænk en gang, at jeg kunne løbe sammenlagt i 6 minutter! Det er sguda skide sejt! ;) Og jeg kan mærke, at det bliver lidt lettere for hver gang.. Og det her er kun begyndelsen!

Ja, bla bla, jeg snakker ikke om andet for tiden.. Men det er jo dét, der fylder i min verden.. Mie og Kæreste Morten siger, at de kan se, at jeg har tabt mig.. Ville ønske jeg selv kunne se det.. Bare lidt.. men så længe der sker noget med min fedtprocent, så er det jo godt..

Dagen i dag bliver bare brugt på at flade ud i Mies have.. Aaarh solskin! Jeg ELSKER bare sommer! Og så havde jeg lige tænkt, at Morten og jeg skulle på stranden på søndag, men nu lover de ikke engang sol.. Men så må vi finde på noget andet, når nu vi allerede har været kærester i ½ år!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar