18 juli 2013

Årets første strandtur
































I dag har jeg været med Tvilling Mie på stranden! :) Og nej, har ikke et billede af mig i bikini... gæt selv hvorfor.. Åh, som om der ikke var rigeligt med mennesker på stranden til at se min tykke krop.. well.. Kunne i det mindste passe min bikini...fordi den er ny.. Og jeg skal jo ikke ligefrem score, så det gik lige ;) haha..

Vi skulle jo op og træne, men vi ville hellere på stranden.. Der lå vi så og hyggede os i omkring 3 timer, før der kom skyer og vi tog hjem igen.. Og nu skal vi da op og træne! Det skal vi da! Mie sagde, at når nu jeg ikke havde spist en is, men nøjedes med vindruer, mens hun guffede gammeldags med guf, så skulle jeg da også lige op og være mere sej i centeret.. Så det skal vi her inden længe.. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar