03 juli 2013

ALL THE PLANS

















































Min dag i går var pakket med planer.. Det kunne jeg godt mærke, at mit hoved ikke var så glad for.. Det hjalp at få skrevet alt dét ned, som jeg skulle huske.. Måtte lade nogle af tingene vente til i dag og endda også til i morgen.. Men det er lettere at holde styr på alt dét jeg skal have ordnet, når jeg får skrevet det ned på en seddel!

Men jeg fik klaret nogle af tingene i går. Blandt andet skulle jeg have fornyet mit pas, have bestilt tid hos tandlægen, til psykolog og op og træne.. 

Træningen gik super godt. Jeg følger en løbe-plan, så jeg på et tidspunkt skulle kunne løbe 5 km uden pauser.. Jeg er stadig på super-ultra-begynder niveau, men jeg er alligevel stolt over at jeg kunne løbe 2x2 minutter ;D haha.. man skal jo også starte et sted og med en kondi som min, ja så skal man sgu være stolt ;)
Tvilling Mie og jeg blev også vejet og målt forskellige værdier.. Jeg var ellers ikke meget for at stige på vægten, for jeg vidste at jeg havde taget 2 kg på.. Men sørme om ikke jeg havde tabt mig i fedt og taget på i muskler..!! SÅDAN! ;) Det gjorde jo lige, at jeg gav den lidt ekstra gas med træningen og løb videre, selvom jeg havde lyst til at stoppe.. 

I går aftes kom min dejlige kæreste forbi og inviterede mig ud at spise... igen ;) Og mens vi sad og spiste sagde han, at han havde lyst til at tage i biffen, men nu havde jeg jo allerede set Tømmermænd tur-retur, og den ville han gerne se.. Så vi tog om i biffen efter vi havde spist, for at købe billetter til Player.. Men da vi kom ind for at købe dem, kørte traileren til Tømmermænd på en skærm og Morten kunne pludselig slet ikke beslutte sig.. Som i kan se på billedet, er løsningen at man bare køber billetter til begge film! ;) Det har ingen af os prøvet før.. Men det var skide hyggeligt!
Jeg havde godt set traileren til Player, men jeg blev godt nok overrasket over den.. Den er faktisk rigtig god!! ...også selvom jeg hader Casper Christensen..! ;) Den er helt sikkert værd at se!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar