22 juni 2013

WORK OUT







































Jeg ville da ikke have noget imod at se sådan ud.. Men det er nu ikke mit mål.. Mit mål er først og fremmest at have det godt og komme ovenpå igen.. Og derefter at forebygge depressionen.. Og så vil jeg selvfølgelig også gerne tabe mig.. I første omgang er mit mål at komme under 65 kg igen.. 

Jeg er blevet inviteret med Morten og hans forældre på ferie næste år og der er mit mål 59 kg.. Det burde jo kunne lade sig gøre.. Morten har tabt 10 kg på 3 måneder ved at spise lidt mindre og begynde at cykle.. Så burde jeg også kunne tabe 15-17 kg på 10 måneder ;)

Og 59 kg er jo bare perfekt for mig.. Der var et tidspunkt, hvor jeg gerne ville veje 49-50 kg.. Men nu, hvor jeg har været tæt på at veje 80 kg så har jeg bare fået et helt andet syn på min krop og hvordan den skal se ud.. 

Egentlig er det ret ligemeget hvad vægten siger... Jeg vil bare gerne af med dellen på maven.. Og det er faktisk det mål jeg går efter.. Tror vægten skal ligge omkring 65 kg for at opfylde det mål.. Men det er jo aldrig til at sige, hvis jeg også styrketræner og opbygger muskler.. Jeg ved jo at spejlet er dét der kan sige, om jeg har nået mit mål eller ej og ikke vægten..

Jeg ville ud og løbe i dag.. Og jeg kom da også afsted.. cyklede om til skoven, for så at løbe en tur.. Men mine benmuskler var bare slet ikke enige med mig i, at jeg skulle løbe, så jeg måtte nøjes med en gåtur i højt tempo.. Ærgeligt, når nu jeg endelig kom afsted.. Men da jeg kom hjem, fik jeg strukket godt ud, så forhåbentlig hjælper det til næste gang..

2 kommentarer:

  1. Det vigtigste er at du kom af sted! :D Og du fik da både gået og cyklet! :) og vel også løbet en lille smule :D SEJT SEJT SEJT!!!!!

    SvarSlet
  2. Læs det her :)

    http://fit4livin.dk/?p=4810

    SvarSlet