20 juni 2013

THE GOOD FEELING


























I dag havde jeg en tid hos psykologen. Og jeg synes det hele begynder at lysne lidt igen. Det går også bedre og bedre med træningen. I dag var jeg med Tvilling Mie i svømmehallen, hvor vi svømmede 40 baner ;) Og vi havde næsten bassinet for os selv.. Perfekt! De gamle damer, der står klar, når svømmehallen åbner skulle lige svømme færdig.. og de er åbenbart alle sammen færdige samtidig ;) Og så var der pludselig ikke nogen man skulle svømme uden om hele tiden.. Lækkert!

Jeg valgte at cykle igennem skoven, da jeg skulle afsted.. det var også den korteste vej, men åh, hvor duftede der bare godt.. kom helt til at savne mine løbeture i skoven! Så overvejer altså lidt at skifte løbebåndet ud med skoven i morgen?? Det kræver bare at Mie vil med? (Og altså Mie, vi kan jo bare smutte op i centeret bagefter???) ej ved det ikke.. Nu må vi se.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar