30 juni 2013

SUMMER







































Jeg har haft en skøn weekend! I fredags mødtes jeg med 5 piger fra klassen. Vi var ude og spise.. Det var bare super hyggeligt! Det var ærgeligt, der ikke var flere, der kunne komme.. Vi havde aftalt det inden vi skulle ud i praktik og havde derefter skrevet om det i vores gruppe på Facebook.. 
Morten hentede mig bagefter og så kørte jeg med ham hjem.. Vi skulle til fødselsdagsfest hos en af hans venner i går.. Det var også en rigtig hyggelig aften! :)
I dag har vi bare hygget med forskellige spil.. Matador, Ludo og Trivial Pursuit.. :) Dejlig weekend.. Og så foreslog Morten da lige, at vi kunne tage på en afbudsrejse når han holder ferie.. Hvor dejligt er dét lige!! :D Selvom han sagde at jeg ikke skulle glæde mig for meget på forhånd, hvis nu det alligevel ikke bliver til noget, så kan jeg ikke helt lade vær... ;)

Og nu er der 1 uge tilbage af min praktik, så kan jeg holde ferie.. Og dette år bliver det en god sommer! Kan bare mærke det! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar