17 juni 2013

NOT AGAIN

























Var sikker på det var slut... skulle depressionen nu igen ødelægge alt for mig..? Var han virkelig ved at slå op... hvad fanden var det lige der skete..? ...måske har jeg efterhånden bare vænnet mig til, hvad depressionen gør ved mig, for jeg mente ikke, der var noget galt mellem min kæreste og jeg... det er der jo egentlig heller ikke, men depressionen gør mig ikke ligefrem til den bedste kæreste... Jeg var sikker på jeg ville miste ham i dag... "Jeg vil gerne lige snakke med dig.." - er den værste sætning jeg kender.. Åh nej, hvad nu? Har han tænkt sig at gå fra mig nu?? Jeg ville bare gerne have han gik sin vej! Han skulle bare IKKE sige de ord.. Jeg blev virkelig bange... Ville jo ikke miste ham..... Heldigvis har jeg den mest fantastiske kæreste i verden.. Han ville jo ikke gå fra mig... og jeg fik fortalt ham, hvordan depressionen påvirker mig.. og at det ikke er fordi han er en dårlig kæreste! Jeg er så ufatteligt træt hele tiden.. det er jo ikke fordi jeg ikke vil være sammen med ham!! Åh er så glad for, at han ikke gik sin vej og at han stadig er min... Depressionen har ødelagt nok nu! Og jeg vil gøre alt hvad jeg kan, for at den aldrig ødelægger mere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar