17 juni 2013

MY DAY






























Lige nu ligger jeg på sengen hos min kæreste, mens han spiller computer med en ven.. Han tog med i svømmehallen i dag, hvor Tvilling Mie og jeg svømmede 30 baner på ½ time.. Morten fik vidst svømmet 14 baner?? Og så gik vi i boblebad bagefter.. ;) Det var en god tur i svømmehallen og jeg er træt på den gode måde nu.. 

Humøret er faktisk helt ok lige nu.. De negative tanker har ellers haft godt fat, men lige nu er jeg i godt humør.. 

Morten tager til Frankrig på onsdag, så jeg vil bare ses med ham så meget som muligt indtil han tager afsted.. Det var også derfor jeg tog med ham hjem efter svømmehallen, selvom han havde aftalt at spille computer.. ;) De sidder og snakker sammen i headset og det lyder altså ret sjovt, for det lyder jo lidt som om Morten snakker med sig selv... Faktisk snakker han ikke.. han råber nærmest.. Ret sødt ;b haha.. Og ja, jeg ligger bare på sengen med min computer og tjekker blogs og griner lidt af Morten..

1 kommentar:

  1. Ej du burde så meget filme det. :b Jeg ville gerne se ham sidde og råbe af sig selv :D

    SvarSlet