26 juni 2013

LEO



































































Jeg kunne altså ikke stå for denne lækre kjole fra H&M.. Så den oppe i butikken, men ikke i min størrelse og nu har jeg fundet den inde på webshoppen.. Den koster kun 80 kroner!! Den er jo mega lækker!! ;D

Og nårh ja, jeg er jo startet i praktik i mandags.. Det går rigtig godt og de er helt fantastisk søde.. :) Det er hos en fysioterapeut og jeg skal være der i 2 uger.. Jeg er godt nok bare helt bombet oppe i hovedet, når jeg kommer hjem.. Der er så mange nye ting at huske.. men kan rigtig godt lide at være der.. :)

På fredag skal jeg ses med et par piger fra klassen og vi skal ud og spise og hygge.. Det glæder jeg mig til.. Også for at høre, hvordan det går i deres praktik :) Vi går på sommerferie næste fredag.. Aaarh ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar