24 juni 2013

HOME AGAIN



























Jææ, i dag kom Kæreste Morten hjem til miiiig! ;D Åh kunne bare mærke, hvor meget jeg havde savnet ham, da jeg stod og krammede ham og snusede ham helt ned i lungerne med næsen helt ind i brystet på ham.. Åååh, hvor havde jeg dog savnet ham!! Han grinede bare ad mig, da jeg SPRANG op og hoppede ham i møde ude i gangen.. hehe.. 

Han sagde, at han faktisk havde tænkt sig, at han ville stå og vente på mig, når jeg fik fri.. men han sov fra alarmen.. Og jeg havde faktisk godt på fornemmelsen, at han kunne finde på at stå og vente på mig, når jeg fik fri... ;)

Det kan godt være man siger at "det er godt at savne hinanden lidt", men det er jeg altså virkelig ligeglad med.. Jeg savner ham nok, når vi ikke er sammen, så jeg behøver ikke at undvære ham i 1 hel uge igen en anden gang! Det var altså længe! Men NU er han hjemme igen (fra Frankrig og Le Mans.. ja puha, sikke en tur...) og vi skal ses igen i morgen aften! :)

Og altså... har ikke lige nogle lækre billeder fra i dag, for havde travlt med at kysse med Morten.. (og ja hahaaaa det syntes Tvilling Mie da lige hun skulle forevige med en lille video....) well.. Så nu må i nøjes med et amazing billede af Bambi.. 

Og så er jeg jo startet i praktik i dag.. Det gik rigtig godt og de er super søde! Og mere om det i et andet indlæg, for NU vil jeg gerne bare sove...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar