27 juni 2013

A GREAT DAY






















































Jeg har bare haft en rigtig god dag i dag! :D Det var 4. dag i praktikken og i dag var bare ekstra god.. Kunne virkelig mærke at jeg fik noget ud af det især i dag.. Og dagen blev ikke mindre dejlig af at komme op og træne! Har godt kunne mærke på humøret, at jeg ikke har trænet siden engang i sidste uge! Og biografen ligger jo lige ved fitnesscenteret, så Tvilling Mie og jeg gik da lige ind og bestilte billetter til Tømmermænd 3.. Og så var vi ude og spise sushi til aften inden vi skulle i biffen.. Iiih det har bare været en helt fantastisk dag, og jeg skal huske på alle de ting jeg er taknemmelig for istedet for de ting, der ikke er så fede.. 

Vi stak lige hovedet ud, da vi kom ud af biffen, for der var nemlig Zulu sommerbio.. Det har jeg aldrig været til før, og det så rigtig hyggeligt ud, men vi var begge trætte og ville bare gerne hjem.. Nu er klokken altså også bare 23:30, så det kunne godt være jeg bare skulle lægge hovedet på hovedpuden nu og være glad for alle de gode ting i mit liv lige nu.. :)

1 kommentar:

  1. yummy .. Jeg må have sushi nu! :D
    - Rigtig fine billeder, håber i hyggede jer.

    SvarSlet