14 juni 2013

5 MONTHS









































Det føles som om tiden er fløjet afsted! Jeg har allerede haft den mest fantastiske kæreste i 5 måneder! Og han er jo ikke blevet mindre dejlig - tværtimod.. :) 

Og man skulle tro, at alt bare var fantastisk og dejligt... men det er det bare ikke.. Eller jo, det er det jo.. på den ene side.. for jeg er jo stadig forelsket.. men den anden side er bare helt mørk og alt er sort.. Hvordan kan man overhovedet have det sådan!? 

Jeg har også indset, at bruddet med en rigtig god veninde, måske var fordi vi begge to ikke havde det spor godt.. Vi kunne ikke rigtigt rumme hinanden.. Jeg har svært ved bare at kunne rumme mig selv somme tider.. og så er det altså svært at skulle kunne være der for en anden også.. Jeg er bare glad for, at det er kommet på afstand.. Det var ikke en rar oplevelse for nogen af os.. Men jeg håber hun har det godt!

Lige nu er jeg sygemeldt fra min uddannelse.. Og jeg gør hvad jeg kan, for at det hele skal gå godt igen.. For alt var bare helt perfekt.. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst havde det så godt, som jeg havde for noget tid siden.. og det skulle jo gerne komme igen..

Jeg glæder mig bare til lørdag, hvor jeg skal ses med min dejlige kæreste..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar