10 maj 2013

YESTERDAY




















































Min dag i går blev brugt med Tvilling Mie og Veninde Camilla.. Vi tog op og spise på The Burger, som er en ny burgerbar i byen.. Og det var så lækkert vejr, at vi kunne sidde udenfor.. Det var super lækkert! :) Bagefter blandede vi slik og gik i Blockbuster og lejede film.. ;) "Sover Dolly på ryggen" kan anbefales.. "The Possession"... not so much, selvom den er baseret på en sand historie.. og den historie kendte jeg godt.. men de går bare for vidt ;) Typisk gyserfilm.. Men havde bare sådan en fantastisk dag i går.. gik i seng klokken 1..

I skrivende stund sidder jeg og venter på Morten og Anna, som kommer og henter mig om cirka 15 minutter.. Vi skal hjem til mine forældre og jeg tror vi glæder os alle sammen :) Mie skal også med.. Jeg glæder mig, Mie glæder sig, Morten glæder sig og mine forældre glæder sig.. Det kan kun blive en dejlig eftermiddag og aften!

1 kommentar:

  1. Tak for en dejlig dag! :D
    Anna er jo bare for skøn!!! <3

    SvarSlet