05 maj 2013

SUNDAY PLANS


















































I dag skal jeg hygge med Tvilling Mie inden vi skal hjem til vores forældre i aften.. Mie var faktisk slet ikke klar over, at vi skulle afsted senere, så jeg måtte lige ringe hjem, for at høre, om det nu også kunne være rigtigt, at HUN ikke var inviteret, når nu Morten og jeg er..? Og det vidste min far da ikke noget om...? Han vidste ikke engang vi kom.. Okaaaay mor, altså! ;) Det kan være hun skal lære at huske, at informere alle parter.. Der er jo ikke engang handlet ind til maden i aften.. haha.. Jeg elsker min mor.. Det er ved at være længe siden jeg aftalte med hende, at Morten og jeg ville komme og spise i dag og jeg er altså ret sikker på, at hun sagde, at så kunne Mie jo også komme ;) Hun har sikkert glemt alt om det.. Men det har jeg altså ikke.. Så vi kommer stadig i aften og så har min far tænkt sig at spørge min mor, når hun kommer fra arbejde i eftermiddag, hvor mange gæster hun har inviteret til aftensmad, for så skal de da nok lige ud og handle lidt ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar