17 maj 2013

SILVER SHORTS


































Fundet på Tumblr, så ved desværre ikke, hvor de er fra, men de er super fine! 
I dag fik jeg overstået endnu en prøve. Jeg havde også en test i mandags.. Har godt nok været stresset, men nu er det slut med skolen indtil august. Nu skal jeg i praktik og så er der sommerferie bagefter.. Der er under 2 måneder til ferie.. Det er helt underligt at tænke på.. Tiden flyver virkelig afsted..! 
Jeg kom først i seng klokken 3 i går, så var virkelig smadret, da jeg kom hjem.. Røg også direkte på hovedet i seng.. Havde heldigvis ingen planer i dag.. Lige indtil kæresten ringede ;) Sidder og venter på ham nu.. Men nu er klokken da også snart 21, så skal vi snart i seng alligevel :b 

Håber i får en fantastisk weekend! Jeg skal bruge min i dejligt selskab..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar