02 maj 2013

NEW IN + SNEAK PEEK



















































Ja, altså.. Ligemeget hvor lidt penge jeg har, så kan jeg bare ikke lade vær med liiiige at shoppe lidt hver måned.. Man bliver bare så glad! :) Nye solbriller.. fordi man aldrig kan få for mange solbriller.. eller kan man? Og har jeg ikke allerede et par der ligner? Neeeej? Vel? Whatever.. ;) Og altså.. smykker er bare en af den slags accessories der kan pifte et helt outfit op! Og så røg der lige en top med hjem i H&M posen også.. (for ja jeg shopper ikke rigtigt i andre butikker her i Nykøbing...der er ikke så mange andre..)

Og så gjorde jeg lige en mega god gerning i dag! Der lå en iPhone inde i prøverummet.. Tog den med mig, for tænkte at ejeren nok ville prøve at ringe til den.. Og ganske rigtigt ringede storesøsteren senere.. Hun fik lige mit nr og vi aftalte at mødes oppe ved torvet.. Og iih, hvor blev ejermanden (søsteren) mega glad for at få sin telefon tilbage! :) Jeg har selv prøvet at miste min telefon. Det er forfærdeligt.. Man mister jo ikke bare en telefon, man mister alle sine numre, alle sine private billeder og .. ja alt! Så var kun glad for at kunne hjælpe! :)

Nu skal jeg bare slappe af! Er lige kommet hjem efter at have shoppet, afleveret telefon og handlet.. Og i aften er bare totalt slappe-af-hygge-putte aften.. med mig selv helt alene.. Sådanne aftner skal jeg have engang i mellem.. :) Skønt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar