24 maj 2013

INSPIRATION AND SLEEP





































Billederne er som altid fra Tumblr.. Der ligger SÅ mange billeder og man kan finde al den inspiration man kunne ønske sig ;) Jeg elsker den side!
Her lidt senere skal jeg hjem til Kæreste Morten og hans dejlige datter, Anna.. Er godt nok blevet noget halvsnottet.. Håber ikke jeg smitter Anna.. Hun har lige haft noget med ørerne.. 

Anna skal sove der til i morgen og jeg skal huske IKKE at blande mig, når hun skal i seng, for sidst, da vi var hjemme hos mine forældre, var jeg ved at rive hovedet af stakkels Morten, fordi han ikke ville høre på mine gode råd om putning ;) haha.. Anna ville nemlig slet ikke sove.. Og jeg har jo hørt/læst/set, at når først man har lagt barnet i seng, så skal det ikke op igen..... heller ikke selvom det græder.. Og ja, Morten kunne jo bare slet ikke bære, at Anna græd så meget, så selvfølgelig tog han hende op igen.. (jeg ville jo nok gøre det samme, hvis hun var min....!) Men ja så tænkte jeg jo bare, ja great.. hun falder jo ALDRIG i søvn, hvis du bliver VED med at tage hende op!.... Så jeg gik min vej.. Syntes bestemt overhovedet ikke, at det var en spor rar situation.. Blev helt ked af det, når hun græd sådan.. Og hun kunne bare nærmest ikke trøstes.. Det var mega frustrerende, så jeg lod Morten putte Anna på sin måde.. Hun faldt vidst i søvn omkring midnat... MIDNAT!... Og jeg var bare selv vildt træt.. Det er hårdt at passe børn! ;) 

Næste morgen bestemte Anna så, at vi skulle op lidt i 6.. Hun var godt nok stadig vildt træt, men jeg kan godt forstå, at hun ville have sin far.. Hvis det var mig, der var 1½ år og vågnede et fremmed sted (vi var jo hos mine forældre for første gang), så ville jeg da også bare ind til mor eller far! Så sad hun hos far i 10-15 minutter, før han fik lov at sætte hende ned, så han kunne få lidt tøj på og vi kunne gå ud og spise morgenmad.. Bagefter hang hun hos mig indtil vi kørte hjemad omkring klokken 8.. Og hun sov hele vejen hjem i bilen.. ;)

Hun er forhåbentlig lidt lettere at putte i aften, men jeg har sagt, at jeg vil blande mig uden om, så det gør jeg.. Morten har sagt, at hun er meget lettere at putte hjemme hos sig selv.. Men det kender hun jo også og ved at far er der og ikke går nogle steder..

Jeg glæder mig! :) Skal være hos Morten til i morgen eftermiddag..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar