01 maj 2013

HAPPINESS



































Alt er godt i mit liv lige nu.. Jeg er så glad - faktisk næsten lykkelig.. Alt i mit liv går bare præcis som det skal og jeg har de bedste venner, den dejligste familie og den mest fantastiske kæreste! Jeg kunne bare ikke ønske mig mere! Jeg kan snart ikke huske, hvornår jeg sidst har været så glad og så forelsket og følt, at alt bare var rigtigt og perfekt.. Og jeg nyder det hele så godt jeg kan.. Én af de ting man skal huske.. at nyde alle de små ting i livet.. Huske at nyde nu'et.. Dette øjeblik kommer aldrig igen.. 
Husk, at det er dig, og kun dig, der vælger, hvilke tanker du vil tænke.. så vælg de gode tanker.. ;) Gode tanker giver gode følelser og gode følelser gør en glad.. Tro på dig selv og lev dit liv fuldt ud.. Nyd det hele.. Det gør jeg.. :)

Senere tager jeg hjem til min dejlige kæreste, Morten og hygger med ham og hans datter, Anna.. Vi skal altså snart have lært hende at sige "far".. ;) Hun "snakker" en masse, men det eneste ord hun kan er "hej".. Og altså.. "far" er jo ikke det sværeste ord, så jeg tror på hun snart siger det! ;) Jeg glæder mig til at se dem begge to!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar