03 maj 2013

CHILLING





































Der er kommet mere styr på min praktik, så stressen omkring det bliver mindre by the minute.. Thank God! Kender i dét, at man møder op et sted og så ser man én i samme kjole/top som  én selv...? Jeg træder ind på skolen og der står to... TO!!! piger i samme top som mig.... TO!! ...lige ved siden af hinanden... ÅH GUD stop! ...skyndte mig at lukke jakken og nærmest løbe ned til klasseværelset... ARGH! ...men jeg rockede mit outfit og fik også komplimenter.. Yeiii...! ;) 
Jeg har ingen planer for min fredag aften.. Så ren afslapning til mig.. Synes også jeg er en smule halv slatten..? Håber ikke jeg er ved at blive syg.. Men vil nyde min fredag aften og bare slappe af.. Måske endda gå tidligt i seng.. (omg jeg er blevet gammel!).. Min nabo er tydeligvis stadig pur ung og har tænkt sig at spille techno hele natten, men jeg kan sikkert godt falde i søvn alligevel... Jeg er SÅ træt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar