09 april 2013

ZARA FAVS

































Jeg orkede simpelthen ikke at løbe i går, men det skulle satme være løgn! Når Kæreste-Morten kan, så ville jeg dælme også! Så afsted med mig klokken 22 i går aftes og ja så fik jeg nok bare monster sidestik lige med det samme og måtte GÅ hjem.... Nu kom jeg ellers endelig afsted.. Great.. Må afsted i dag istedet.. Når jeg har besøgt dejlige Veninde-Majbritt efter skole! :)
Og så blev jeg klippet i går.. Fik mest bare rettet spidser.. Det blev klippet lidt op i etager, men ellers ligner det sig selv.. Ingen slemme forandringer eller grumme overraskelser.. (var lidt bange for at det hele skulle klippes af igen og jeg ville få den grimmeste page ever...) men not to worry, for hende, der klippede mig gjorde det bare perfekt! :)

1 kommentar: