20 april 2013

THURSDAY


























I torsdags var der kusine-hygge hos Kusine Kamilla.. Tvilling Mie kom hjem til mig lidt over 19 og så cyklede vi sammen om til Kamilla, hvor Kusine Rikke kom lidt senere.. Jeg fik vidst lige et glas rødvin for meget, men vi havde en rigtig hyggelig aften og i aften gør vi det igen.. Kusine Rikke holder fest.. Jeg er ikke sikker på, at jeg skal med i byen.. Jeg har jo alle mine afleveringer.. Puha.. Jeg har 3 opgaver, der skal afleveres.. To af dem skal afleveres på onsdag og den sidste er først til om 1 måned, så jeg skal i hvert fald bare have overstået de to her.. Engelsk og it.. det er mest it-opgaven, der stresser mig.. Både fordi jeg ikke er sikker på, jeg kan løse halvdelen af opgaverne og fordi.. ja.. jeg er ikke rigtigt kommet igang med den, for hver gang jeg kigger på den, så giver jeg bare op igen, fordi jeg ikke ved, hvordan jeg skal løse halvdelen af det.. Øv! Heldigvis skal vi ikke have andre fag end engelsk og it indtil torsdag... så jeg når det jo nok..
Nu vil jeg nyde resten af dagen og slappe af i solen, så længe den er her.. Håber i har en dejlig weekend! :)

2 kommentarer:

  1. jesus din søster er tynd !!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jarh.. det var jeg også engang ;) Det er bare mig, der er blevet...tyk... Vi har begge to altid været ret små.. og det er hun så stadig.. :) Lige nu vejer hun vidst omkring 54 kg.. BMI på lidt over 20.. så hun er helt som hun skal være.. :) ...min BMI derimod skal vi vidst ikke lige snakke om...... *host host*

      Slet