23 april 2013

STRESS







































Jeg er vågnet med ondt i maven de sidste ca. 10 dage.. Og jeg ved bare, at det IKKE er særlig smart, når jeg lige er kommet af min medicin.. Ikke skide god timing at miste en veninde OG få stress over skolen.. Det er også derfor jeg ikke har fået blogget.. Jeg kan bare slet ikke samle mig om noget som helst, synes jeg.. Men i morgen skal jeg aflevere én af de opgaver, der har stresset mig virkelig meget, så fra i morgen går det forhåbentligt bedre..? Jeg bliver ved med at sige til mig selv, at jeg ikke kan gøre det bedre end jeg gør og at dét er godt nok! Og at det "bare" er en opgave i skolen.. og set i det store perspektiv, er det ikke livsvigtigt, at opgaverne i skolen er perfekte, selvom jeg somme tider tror, de betyder alt.. Jeg vil jo helst have 10 og 12 i det hele.. Men det behøver jeg jo slet ikke.. Så længe jeg består, så er det jo perfekt! Bliver nødt til at skrue ned for mine forventninger...

Jeg vil også meget hellere fokusere på alle de gode ting i mit liv! Og billedet er forresten taget af Kæreste Morten den aften vi mødte hinanden første gang.. ;) Vi har snart været kærester i 4 måneder.. tiden flyver virkelig afsted! Han er fantastisk!

På torsdag starter Dølle og i år skal jeg nok bare derned én af dagene.. og det bliver fredag sammen med Tvilling Mie.. Torsdag tager Mie og jeg hjem til vores forældre og får varme hveder.. (for det skal man altså have før det er Store Bededag!!) ..og sådan er det! ;) (Ikke Morten!!) haha ..Sussie og Leo kommer på Dølle på fredag.. Og dém skal jeg da se! Og det skal jeg bare! ;)

Lørdag er jeg inviteret med Morten til noget hygge-grill hos hans søde venner Trine og Nichlas.. Men dét kan jeg slet ikke tænke på endnu.. Først skal min opgave i it laves færdig og afleveres i morgen og så skal jeg have læst op til en test i anatomi og fysiologi torsdag plus en fremlæggelse i it... Ja og SÅ...kan jeg ikke slappe af endnu, for så skal jeg søge praktikplads og skrive stor opgave i faget sygdomslære.. Meeeen det er først i næste uge.. (Træk vejret, Charlotte!) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar