29 april 2013

NO MORE STRESS




























Så fik jeg overstået prøver og tests og fremlæggelser! ..og en tur på Dølle i fredags med Tvilling Mie.. Så NU er jeg klar igen! :) Puha, nåede godt nok at blive stresset.. Jeg fremlagde i it og fik min standpunktskarakter på c-niveau - 7! ;) Godt min dejlige kæreste nåede at lære mig databaser, for det var dét jeg kom op i til prøven ;) Testen i anatomi og fysiologi gik godt.. Jeg har i hvert fald en god mavefornemmelse.. Jeg svarede uddybende på stort set alle spørgsmålene + skrevet ekstra ting bagpå 4 ud af de 9 sider, som testen fyldte.. No more stress.. Nu mangler jeg (stadig) at finde en praktikplads og så har jeg en aflevering til om små 3 uger.. Nu kan jeg trække vejret igen..
Har brugt min weekend sammen med kæresten og gode venner.. Har virkelig hygget mig! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar