04 april 2013

MY DAY AT SCHOOL ..AND AFTER












































Puha, jeg synes det har været en lang dag i dag.. Og det er jo ikke fordi, at jeg er længe i skole.. Havde fri 14:35 i dag og normalt klokken 13:45, så det er jo forholdsvis tidligt.. Men alle de ting vi skal lære, og alle de ting vi skal huske.. Men føler da i det mindste, at noget af det hang fast..

Lige da jeg fik fri, smed jeg lige tasken af derhjemme og skiftede jakke (for puh, det er lidt varmt med stor tyk jakke!), og så cyklede jeg hjem til Tvilling Mie, som ringede i morges og var helt ude af sig selv og græd og græd.. :( Hende og Michael er ikke længere sammen.. Måske er det bedst sådan.. Det blev bare aldrig rigtig godt med x-konen.. 

Jeg gik en tur med Mie op til byen, hvor hun ville forkæle sig selv (MEGET).. Og jeg er jo slet ikke særlig misundelig på den GAVE hun har købt til sig selv! ;) (som jeg viser senere!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar